Seryjna Reklama Papierowa

Jak w 5 krokach sprawić, że roznoszenie ulotek będzie skuteczniejsze?

Jak w 5 krokach sprawić, że roznoszenie ulotek będzie skuteczniejsze?

Bardzo często możemy zaobserwować sytuację, w której osoba, która otrzymuje ulotkę, nawet bez rzucenia okiem na nią kierują się po prostu do pierwszego lepszego śmietnika. W takim układzie jest to jednoznaczne z wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Taki brak taktyki przynosi roznoszeniu ulotek złą sławę, a przecież w odpowiednich rękach jest to niezwykle skuteczne narzędzie reklamy. Sprawdźmy, na co powinni zwracać uwagę zarówno pracodawcy, jak i pracownicy.

1. Nie ilość, lecz jakość

Nawet setki tysięcy rozdanych ulotek mogą nie przynieść pożądanego efektu, jeżeli będą na siłę wciskane przechodniom. Rozdawanie ulotek nie polega na pozbyciu się posiadanego materiału, tylko na dotarciu do odpowiedniego klienta. Dlatego ważniejsze od dużego nakładu jest dokładne sprawdzenie terenu pod względem interesującej nas grupy odbiorców.

2. Unikalny wygląd to podstawa

Celem ulotki jest zainteresowanie osoby ją biorącej do sprawdzenia jej treści, niezależnie od tego, czy osiągniemy to za pomocą jej specyficznej formy, czy warstwy graficznej. Świetnym przykładem jest ulotka w formie banknotu o bliżej niesprecyzowanej kwocie i umieszczonym adresem strony internetowej. Taki zabieg miał już miejsce w Polsce i okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Dodatkowo okazało się, że design był tak ciekawy, że ludzie pokazywali sobie te ulotki, tym samym zwiększając ich popularność.

3. Krzykliwy nagłówek jest konieczny!

Pierwszą rzeczą, na którą zwraca się uwagę przy czytaniu jakiegokolwiek tekstu, jest nagłówek. To właśnie od jego wyboru zależy to, czy odbiorca zdecyduje się go przeczytać, czy nie. W ulotkach jest jeszcze bardziej istotne, bo o ile artykuł będzie zamieszczony i czekał na przeczytanie, roznoszenie ulotek dzieje się dokładnie w tym momencie i jeżeli nie wywoła ona odpowiedniego zainteresowania, najprawdopodobniej skończy w śmietniku.

Postaw na sprawdzone rozwiązania: Pro-Mailer: roznoszenie ulotek Kraków.

4. Zadbaj o prawidłową lokalizację

Jeżeli nasze ulotki reklamują materiały budowlane, to nie rozdajemy ich pod szkołą lub bankiem. Rozsądny wybór lokalizacji potrafi zdziałać o wiele więcej niż duży nakład, dlatego zawsze należy umieszczać nasze ulotki w miejscach, które odpowiadają reklamowanemu produktowi.

5. Nie kuś losu

Najprostszy, a jednak bardzo istotny krok. Nie umieszczaj swoich ulotek blisko koszów na śmieci. Wręcz prowokuje to człowieka w pośpiechu do machinalnego wyrzucenia dopiero co otrzymanej ulotki. Jeżeli zaplanujemy dobre miejsce, o wiele częściej ulotka wyląduje w kieszeni i ostatecznie zostanie przeczytana.