Seryjna Reklama Papierowa

W jaki sposób pozyskać klientów? czyli standy, segregatory i teczki reklamowe

W jaki sposób pozyskać klientów? czyli standy, segregatory i teczki reklamowe

Jeszcze dwie dekady temu reklama skupiała się na formie bezpośredniej, czyli irytującym dostarczaniu treści informacyjnych czy to za pomocą poczty tradycyjnej, elektronicznej lub w sposób, który irytował i prawdopodobnie wciąż to robi najbardziej – drogą telefoniczną. Na podstawie niezadowolenia „potencjalnych” konsumentów z takiego sposobu reklamowania byle czego, specjaliści od reklamy wypracowali model, który zakłada mniej agresywne formy informowania klientów o swoich produktach. Sprawdźmy, w jaki sposób profesjonalna firma reklamowa dąży do naturalnego pozyskania klienta.

Przede wszystkim – niewymuszony wybór

Najważniejszym elementem reklamy jest fakt, że inicjalizacja nie może zrazić odbiorcy przed otrzymaniem komunikatu reklamowego. Na przykładzie ze wstępu artykułu doskonale wiemy, że otrzymując w ciągu dnia dziesiąty telefon z zaproszeniem na wyprzedaż garnków, pościeli lub innej średnio użytecznej w danym momencie rzeczy, nie jest możliwym, by do klienta przemówiła jakakolwiek wiadomość. Jeżeli już klient wyrazi zainteresowanie, czyli nie odrzuci na wstępie oferowanych informacji, można przejść do następnych kroków. A jak najłatwiej sprawić, że nasza reklama będzie skuteczna? Adresować ją do odpowiednich odbiorców. Najłatwiejszym sposobem na pozyskanie klienta jest umieszczenie reklamy w miejscu, w którym są produkty, których potrzebuje i przekonać go do wyboru właśnie tego, który chcemy sprzedać. Jest to najbardziej trafna metoda, gdyż bardzo trudno przekonać kogoś „z ulicy” do podjęcia się zakupu.

Dlatego też najlepiej by reklama była nienachalna i by klient sięgał po nią z własnej woli. Sposobem na to jest wiele artykułów reklamowych. Na przykład kartonowe standy reklamowe w wariancie planszowym lub LAMA, które często możemy zauważyć w kinie czy marketach, przyciągają grafiką oraz treścią, a przy tym absolutnie nie wymuszają na przechodniu interakcji. Mimo tego standy są elementem statycznym, który przez określoną ilość czasu jest w stanie pozyskać dużą grupę zainteresowanych. Podobnie działają stojaki na ulotki – podejdzie po nią tylko ktoś zainteresowany, w przeciwieństwie do rozdawania ulicznego, gdzie najczęściej ulotki kończą w kolejnym śmietniku. Równie skuteczną formą reklamy jest zamieszczanie logo lub grafik firmy na całkowicie niepozornych przedmiotach, takich jak clipboardy, segregatory reklamowe, teczki wzorniki.

Równie atrakcyjnym pomysłem na reklamę są opakowania i pudełka reklamowe. Cechą wspólną tych produktów jest fakt, że wzbudzają one zainteresowanie przy kontakcie z nimi, a więc nie mamy do czynienia z natrętnym marketingiem, a tym, który w naturalny sposób wywołuje zaciekawienie potencjalnego nabywcy. Asortyment firmy Milo rewelacyjnie nadaje się do tego typu marketingu. Jeżeli są Państwo zainteresowani tego typu usługami, warto sprawdzić ich stronę. Artykuł powstał dzięki: Segregatory.net -standy reklamowe.